Skrattis

Det var en gång Belman, Tysken och Dansken. De hittade en magisk pool. Om man sa vatten, så blev det vatten i poolen. Tysken börjare. Tysken sa vatten, och dök ner i vattnet. Sedan var det Danskens tur. Dansken sa öl, och dök ner i ölen. Sedan var det Belmans tur. Precis när belman hoppade så märkte han att han fortfarande hade på sig sin klocka, och då sa han "skit också".



Det var en gång två menn. De pratade med varan och sa: 

-Jag har en påse med fågel-frön!
-Varför har du det, du har väll inga fåglar??
-Nej, men jag tänkte så några!!


En gång så satt Belman på en brygga och åt på sinn macka. Men då kom en polis och sa:

-Du där, det är mot lagen att sitta och äta på bryggan!!!

Men då så sa Belman:

-Nej, jag äter inte på bryggan, jag äter ju på min macka!



SAAB = Sniglar Automatiserar Alien Bananer

EDB = Ekorren Diggar Balett

VOLVO = Varför Orkar Lejonet Vagga Ormbunkar

ISS = Ingen Säljer Sniglar

NASA = Nada Apor Satsar Allt



Det var en gång två gubbar som pratade och sa:

-Det skulle bli väldigt varmt om man åkte till solen.
-Inte om man åker på natten och har solkräm med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0